Blog

17 października 2019 Brak komentarzy

10 najważniejszych zmian w Google Ads w 2019 roku

W 2018 roku Google zapowiedziało, że stopniowo będzie wprowadzać wiele zmian w swoim systemie reklamowym. Sporo z tych zapowiedzi zostało zrealizowanych już w 2018 roku. Poniżej opisane jest 10 moim zdaniem najważniejszych zmian, które zostały lub zostaną jeszcze wprowadzone w 2019 roku. #1. Możliwość wyboru konwersji na poziomie kampanii. Przed tą zmianą, życie specjalisty Google […]

19 kwietnia 2019 Brak komentarzy

Jak budować i promować markę w Google Ads

Mamy do dyspozycji różne typy kampanii reklamowych: kampanie na reklamy tekstowe w wyszukiwarce, kampanie na reklamy graficzne i / lub tekstowe w sieci reklamowej Google, kampanie na reklamy wideo na YouTube. Każda z tych kampanii rządzi się swoimi prawami, nie tylko ze względu na różne formaty reklamowe, ale także na intencje użytkownika, etap zakupowy czy […]

27 września 2018 Brak komentarzy

Wszystko co chcielibyście wiedzieć o wielkich zmianach w Google w 2018 roku

Na początku lata, a dokładnie 10 lipca odbyła się konferencja Google p.t. Marketing Innovations Keynote, podczas której menedżerowie Google zaprezentowali szereg nowości w swoim produktach marketingowych. Napisałem krótką notatkę z tego wydarzenia na swoim profilu Facebook i LinkedIn, ale Artur Maciorowski namówił mnie na dłuższy artykuł. Zapraszam więc do lektury. Lato w tym roku było […]