Jestem specjalistą marketingu i analityki internetowej, właścicielem firmy szkoleniowo-konsultingowej Semhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Dzielę się wiedzą na konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, semKRK. Wykładam na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Jestem autorem licznych publikacji w czasopismach branżowych, mi.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus.
Specjalizuję się w Google Ads i Analytics. Prowadziłem kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiadam wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkoliłem też i udzielałem konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+ czy skycash.
W 2013 roku zdałem egzamin na Certyfikowanego Trenera Google AdWords, wchodząc tym samym do elitarnego grona kilkunastu trenerów z takim statusem w Polsce. Program ten zamknięto w 2018 roku. Do tego czasu byłem często zatrudniany przez firmę Google do prowadzenia szkoleń dla pracowników agencji marketingowych ze statusem Google Partner w ramach tzw. Akademii Google Partners. Na liczniku mam już około 300 szkoleń otwartych, zamkniętych, stacjonarnych i online.